środa, 16 lipca 2014

Wyniki czyli kto wygrywa "Wiosnę po wiedeńsku"

Autorka książki postanowiła nagrodzić tę wypowiedź:


"Moje miejsce na ziemi...? Chyba nadal go szukam. Kilka miesięcy temu wraz z mężem i synem wyprowadziliśmy się od moich rodziców. Wynajmujemy mieszkanie, jest nam w nim dobrze, lubię tez moją miejscowość, ale ciągle nie czuję tej przynależności, tego błogiego uczucia - tak, tu jest mój dom.. mam nadzieję, że kiedyś wreszcie będe mogła powiedzieć, ze jestem pod tym względem spełniona!
A póki co mam swoje dwa małe miejsca - ramiona moich Mężczyzn. I to w nich czuję się najlepiej, czuje się szczęśliwa.
Pozdrawiam, Ania"

I jeszcze uzasadnienie Katarzyny Targosz:
"Wiem, jak to jest poszukiwać swego miejsca i wiem, jak to jest odnaleźć je nie w punkcie geograficznym, a w ukochanych osobach, dlatego ta odpowiedź jest mi bardzo bliska. Życzę również, aby to jedyne, wymarzone miejsce w przestrzeni również się odnalazło!"


Gratuluję, przypominam też o trwającym konkursie z powieścią kryminalną: http://asymaka.blogspot.com/2014/07/carla-mori-wywiad-i-konkurs-do-wygrania.html

3 komentarze: