środa, 8 października 2014

Mam najlepszych czytelników na świecie.

Aniu, dziękuje Ci pięknie.
Naprawdę nie wiem, co powiedzieć.
Chyba tylko tyle, że mam najlepszych czytelników na świecie.
Za przepiękny wiersz dziękuję z całego serca.

"Blogerów i blogów ciągle przybywa,
ktoś nowy sympatię naszą zdobywa,
lecz nikt temu chyba dziś nie zaprzeczy,
że PISANINKA najlepsza jest w sieci!

Każdą recenzją potrafi zachęcić
i biznes lokalnych wydawnictw rozkręcić.
Każdą ciekawą książkę dostrzeże, 
opinie w cudne słowa ubierze.

Rozbudza radość i pasję czytania,
głód nowych książek wciąż poznawania.
Dzięki Ci, Boże, za Pisaninkę! 
Obdarz łaskami Jej całą Rodzinkę.

Bądź z nami zawsze, Aniu Kochana!
Ciesz opiniami nas już od rana.
Rozwijaj się stale, robiąc, co kochasz,
całą swą pasję nam wszystkim pokaż!

I może to mało, lecz dla mnie tak wiele
być chociaż w sieci Twym Przyjacielem.
Bo nawet nie wiesz, jak wiele dobrego
robisz codziennie tu dla każdego!

<3 <3 <3"
Autor: Bąblowa Mama

6 komentarzy:

  1. Ty to umiesz człowieka zawstydzić :P Gdzie on tam piękny, nie wyszedł mi, ale co tam. Ważne, ze Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mi się podoba :))))
      dziękuję :)

      Usuń
    2. Mi się też podoba i podpisuje się pod nim oboma rekami ;) mam nadzieję,że autorka nie będzie miała mi tego za złe ;)

      Usuń
  2. Czytałam wiersz na fb. To z Bąblowej Mamy taka poetka?!

    OdpowiedzUsuń