środa, 21 stycznia 2015

Dzień z książką czyli książka dnia. Gabriela Gargaś i "Pośród żółtych płatków róż" Fragment piąty, ostatni.

Dzień z książką czyli książka dnia. 
Gabriela Gargaś i "Pośród żółtych płatków róż" 
Fragment piąty, ostatni. 

" 'Jestem szczęśliwa, jesteśmy szczęśliwą rodziną.'-powtarzała w myślach niczym mantrę.
Spojrzała na zegarek.
-Cholera jasna!-zaklęła głośno.
Zarzuciła na ramiona sweter, po czym schyliła się nad swoją umorusaną czekoladowym ciasteczkiem córeczką, która siedziała na podłodze.
-Trzeba się pospieszyć, twoja siostrzyczka czeka, byśmy ją odebrały z przedszkola.
Wzięła Pati na ręce, a ta położyła niedojedzone ciastko na jej głowie.
-Super, po prostu super-powiedziała Milena i zaczęła się śmiać.
Przewiesiła przez ramię torbę, w której były chrupki, pieluchy, chusteczki i butelka z piciem. złapała fotelik, który Robert wyjął poprzedniego dnia z samochodu. Kiedy w końcu wsiadły do auta, była spocona. Jej codzienności towarzyszyła gonitwa, choć ostatnio usłyszała od Roberta:
-A co ty tak właściwie całymi dniami robisz?
-Leżę i popijam winko-odpowiedziała.
Mąż się roześmiał.
-A serio?
-Trzymam ten dom w kupie, inaczej by się rozleciał.
Robert wybuchnął gromkim śmiechem, jakby Milena opowiedziała dobry dowcip.
A ona biegała po domu jak torpeda."



1 komentarz:

  1. Ostatnio wróciłem do czytania książek jakoś źle mi było bez tego, ponieważ czułem się jakbym coś stracił. Zainteresował mnie ten tytuł, ale zanim po niego sięgnę chcę dowiedzieć się, czy warto. Jeśli ktoś byłby tak miły proszę o podpowiedź za, którą z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń