wtorek, 30 czerwca 2015

Dzień z książką. Katedrale. Joanna Kubica. Fragment trzeci.

Dzień z książką.
Katedrale. Joanna Kubica.
Fragment trzeci.
"-Cześć! Jestem przy Hali Targowej... Idę pieszo, bo uciekł mi nocny autobus, a następny będzie za pół godziny. 
-Miałam straszny sen.
-Przyśnił ci się oblany egzamin?
Natalia prychnęła.
-Nie, to nie to. Wbrew pozorom są gorsze rzeczy. Wyobraź sobie, że... dyrektora mojego dawnego gimnazjum kazała mi skoczyć z Mostu Tumskiego do Odry. I nazwała mnie Karoliną. W sumie chciałam się kiedyś tak nazywać.
-Och...-chłopak nie bardzo wiedział, jak powinien skomentować wyzwanie swojej najlepszej przyjaciółki.-Jak dotrę do ciebie, to porozmawiamy, okej?
-Dobrze.
-Twoja mama na pewno nie ma nic przeciwko temu, żebym u was nocował?
-Przecież ją znasz. Ona chyba ma nadzieję, że nas zeswata. Ku uciesze wszystkich sąsiadów.
-Tylko się upewniam. Do zobaczenia!
Natalia wyłączyła komórkę i położyła się na kanapie. Naprawdę nie ma się czym przejmować, to był tylko głupi sen."


1 komentarz:

  1. Coś mi się wydaje, że bez przyczyny ten sen jej się nie przyśnił.
    Swoją drogą ciekawe czy mamie Natalii uda się ich zeswatać? ;)

    Grażyna Wróbel

    OdpowiedzUsuń