wtorek, 1 grudnia 2015

KONKURS.

Dla najwierniejszych czytelników Pisaninki konkurs, w którym do wygrania jest egzemplarz mojej debiutanckiej powieści.


Dopytujecie, kiedy i jaki tytuł... i o czym będą kolejne książki. Dziękuję za każdą wiadomość, spotkanie "na mieście", za zainteresowanie. Dzięki Wam wiem, że to, co robię ma sens. Dziękuję moim Czytelnikom. Nie zawsze wiem, co odpowiedzieć, bo czuję się dziwnie i nieswojo z Waszym zainteresowaniem, szczególnie tak bezpośrednim, ale to dla mnie naprawdę wiele znaczy Emotikon heart Jestem debiutantem, osobą, która ma o wiele trudniej, słyszę to od wydawców na każdym kroku... a jednak Wasze zainteresowanie pokazuje, że wcale nie jest tak źle, że nawet ja mam szansę. Buziaki Emotikon wink 
Cieszę się, że jesteście. Tu, w sieci, w Mirosławcu, w Tucznie, gdzieś tam po drugiej stronie. 
Dobrze, że jesteście. Na osobne podziękowania możecie już teraz liczyć w następnej powieści.


A wracając do konkursu...
Jaki jest Twój wymarzony bohater literacki? 
Przy okazji moja odpowiedź na to pytanie:
Wymarzonego bohatera literackiego umieściłam we własnej powieści obyczajowej, która swoją premierę miała 7 września. W "Życiu z drugiej ręki" opisałam codzienność matki, kobiety, która nigdy nie pracowała zawodowo, zajmowała się domem i dziećmi. Wreszcie postanowiła wziąć sprawy we własne ręce i odnaleźć swoje miejsce w świecie. To postać bliska wielu kobietom. Pokazałam za sprawą tej powieści, co dzieje się po magicznym i romantycznym: "Tak", po ślubie. Jak wygląda zwyczajne życie na prowincji, o czym myślą ludzie tam żyjący, na czym się skupiają, jakie są ich cele i pragnienia. Moja Anita to zwyczajna kobieta, która nie zgadza się na życie znoszone, niechciane, "z drugiej ręki" właśnie. Dlaczego to był mój wymarzony bohater literacki? Takiej postaci brakowało mi w literaturze, prawdziwej, z krwi i kości, takiej, z którą naprawdę można się utożsamić, zrozumieć jej bolączki, kibicować jej i trzymać za nią kciuki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz