czwartek, 18 lutego 2016

Kraków przewodniki




Przewodnik ten faktycznie przydał mi się w wędrówkach po Krakowie. Jest idealny dla osoby, która nie zna miasta, nie ma pojęcia, jak się po nim poruszać, co zwiedzić. Korzystałam z niego wielokrotnie, a ponieważ jest niewielkich rozmiarów, idealnie mieścił się w mojej torebce. Znalazłam w nim spis alfabetyczny turystycznych atrakcji, przepiękne zdjęcia, które oddawały klimat i atmosferę miasta, wskazówki i rady, których potrzebowałam. Z mapek również korzystaliśmy wraz z mężem wiele razy. Są czytelne, więc szybko odnaleźliśmy się w nieznanym nam wcześniej miejscu. To naprawdę przydatna publikacja i warto zaopatrzyć się w nią, jeżeli wybieracie się do grodu Kraka.

Znajdziecie tu informacje o historii miasta, poznacie najpiękniejsze zabytki, traficie do miejsc, o których być może nigdy wcześniej nie słyszeliście. Informacje praktyczne, jak dojazd do Krakowa, noclegi czy gastronomia również mogą okazać się przydatne i potrzebne. Skorzystałam też z notatnika, gdy akurat nie mogłam znaleźć żadnej kartki, a pilnie potrzebowałam coś zapisać.




Druga z publikacji okazała się właściwie tak samo przydatna przy zwiedzaniu, co pierwsza. Bardziej skupiono się w niej na przekazywaniu dogłębnych informacji, trzeba poświęcić jej też więcej czasu. To przewodnik nie tylko po Krakowie, ale też szereg wiadomości na temat Bochni, Wieliczki, Wadowic. Znajdziemy tu informację turystyczną, dojazd, noclegi, jak też wydarzenia i festiwale. Nie zabraknie barwnych i zjawiskowych zdjęć. Warto zaopatrzyć się w jeden z tych dwóch przewodników.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz